poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Sia- Elastic Heart


Hej!
Set, który Wam dzisiaj prezentuje długo czekał na swoją premierę. Pomysł na owe połączenie narodził się w mojej głowie dokładnie 13 lutego. Pewnie się teraz dziwicie, jak dobrą mam pamięć. Nic bardziej mylnego, bowiem sklerotyczka ze mnie okropna! W czym tkwi sekret? Spisuję sobie w kalendarzu, pomysły na stylizacje. Większość powstała zupełnie spontanicznie, jednak czasem miewam momenty totalnego zaćmienia.  Co wtedy robię? Sięgam po notes, i wybieram wymyślony wcześniej outfit :-D 
Też tak robicie? 
Całusy!















Sweter- Camaieu
Bluzka- Sinsay
Nerka- Prezent
Spodenki- Tally Weijl
Botki- Daichmann
Kurtka- F&F
Okulary- Nn

25 komentarzy:

  1. Ramoneska jest super :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ klik! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kolor szary a ten Twój sweter bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter i Ramoneska zdecydowanie na Tak!
    Pięknie!

    Pozdrawiam http://www.fashionmint.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tym notesem :) Czasami mi też zdarzy się moment olśnienia i jak nie ubiorę tego kolejnego dnia to zapominam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką Ty masz cudowna figurę :O widzę że jestes taką samą aparatką jak ja. Druciaki na zębach sa fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega zgrabna jesteś :) Podoba mi się sposób w jaki zabawiłaś się długościami !

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny, warstwowy zestaw! Kurtka i sweter świetne!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I have the same problem Violetta, but I would not have solved!!! Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa nietuzinkowa propozycja, jest kobieco i z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ramoneski :) świetnie wyglądasz :) pozdrawiam Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  11. love this look!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To był świetny 13 lutego, bo taki jest właśnie ten outfit - niesamowity :) chętnie wsskoczyłabym w identyczny zestaw.
    super wyglądasz:)

    buzia!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz i cudowny zestaw :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne zdjęcia!!! i genialna stylizacja ;) pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!