wtorek, 19 maja 2015

Spring casual


Hej!
Dzisiaj prezentuje Wam casualowe połączenie. Wygodne boyfriendy i biała bluzka tworzą bazę stylizacji. Czarna, klasyczna marynarka i sportowe buty w panterkę są zgranym i niebanalnym duetem. Uwielbiam takie sety, czuję się w nich świetnie!
Kochani dzisiejszym postem żegnam się z Wami na 2 tygodnie. Jutro wyjeżdżam na dłuuuugo wyczekiwane wakacje. Nie biorę komputera, nie będę miała dostępu do internetu, postanowiłam się od tego odciąć. Nadrobię książkowe zaległości, wyśpię się, odpocznę i naładuję akumulatory. Będę robiła dużo zdjęć, którymi po powrocie się z Wami podzielę. 
Ściskam!








Marynarka- F&F
Bluzka- Nn
Spodnie- Cubus
Torebka- F&F
Buty- Nn

23 komentarze:

  1. Bardzo fajny, luźny strój dnia z nutką elegancji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego wypoczynku! Ja także mam zamiar spędzić urlop bez laptopa i poczytać zaległe książki i prasę. Świetny set!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny wiosenny zestaw ,
    muszę sobie kupić takie buty :)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Adoro Looks assim: Super comfy!
    www.desesperofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie !

    _____________________
    Minimalism&fashion
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  6. super luzny look ! :)

    https://kefashionsisters.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. i love those jeans!

    xx nikki
    www.dream-in-neon.com

    OdpowiedzUsuń
  8. i like the way you styled boyfriend jeans, loved sneakers
    Keep in touch
    www.beingbeautifulandpretty.com
    www.indianbeautydiary.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! Udanego wypoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look ;-) buciki extra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo super zestaw Wiola <3 bardzo podobają mi się spodnie ;)) Dużo kosztowały? (odp u mnie jeśli możesz)
    Slip on w panterkę genialne tez mam, a teraz zamówiłam sobie w zebrę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana wyglądasz genialnie! Buty skradły moje serce :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz genialnie! Buty skradły moje serce! :)

    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. love the jeans and the leopard print shoes! such a nice casual look!


    http://jeansandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wakacje - ale cudownie. Zazdroszczę :) Sama chętnie zrobiłabym sobie z dwa tygodnie wolnego :) Jeśli chodzi o stylizację - super :) Jestem za :) Podobne spodnie widziałam na http://www.diversesystem.com/kolekcja-damska/spodnie.html#1 . Twoje świetnie wyglądają z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastycznie wyglądasz Kochana! Buty - panterka z tego typu spodniami rewelacyjnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się marynarka i torebka, niestety reszta taka sobie nie mój styl ale miło popatrzyć na coś odmiennego.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy artykuł i zapraszam do mnie:

    http://mux1.pl/r/Dcdarmowedoladowanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!