czwartek, 4 czerwca 2015

Ulubione kolory


Hej!
Zdjęcia z dzisiejszego postu zrobione zostały w pięknej i słonecznej Grecji. Na urlopie było wspaniale! Pogoda dopisała, morze było cieplutkie, fale duże- tak jak lubię najbardziej. Naładowałam akumulatory, odpoczęłam. Wakacje udały mi się w 100%. Zakochałam się w Nei Pori, z pewnością jeszcze tam wrócę. 
Tak jak obiecałam pstrykałam dużo zdjęć, dziś pierwsza seria ;-) Set w ulubionych kolorach, a na ustach (drugi raz w życiu) czerwień. Coraz bardziej przekonuję się do tego koloru, myślę, że częściej będę malowała w ten sposób usta ;-)
Napisałabym coś jeszcze, ale pogoda jest wspaniała. Lecę do basenu, a Wam życzę udanego dnia!
Ściskam!










Bluzka- Nn
Spodnie- NY
Buty- Lidl
Okulary- PNT

14 komentarzy:

  1. Ja byłam w zeszłym roku w Grecji, a dokładnie na Krecie.
    Świetna stylizacja! :) Bardzo podoba mi się takie połączenie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fabulous outfit! That lipstick looks GORGEOUS on you.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć takiego urlopu! Bardzo pasuje Ci czerwień na ustach, super set! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. stylizacja świetna! A Ty baw się dobrze!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te zdjęcia są po prostu cudowne :) A zestaw jak zawsze na plus. Zazdroszczę urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękne miejsce! Chciałabym kiedyś pojechać do Grecji, a Ty jak zawsze świetnie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne spodnie! Bardzo podobają mi się te buty i nawet mierzyłam je w Lidlu i za zastanawiałam nad ich zakupem tylko nie wiem jak z ich jakością ?

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Viola super wyglądasz to tło jeszcze bardziej dodaje stylówce uroku ;) Pięknie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. A nie chciałabyś zrobic jakiejs sesji sportowej? Koszykowka jest fajnym motywem np.Jordany? Albo And1?

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne buciki. uwielbiam czerń i biel :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!