sobota, 13 czerwca 2015

Wspomnienie wakacji


Hej!
Dzisiaj ostatni post o Grecji, z małym mixem zdjęć.
Na plaży co 10 metrów są leżaki z parasolami, które możemy wypożyczyć za drobną opłatą. Jest także możliwość zamówienia czegoś do jedzenia, lub picia i wtedy mamy leżak i parasol do dyspozycji przez cały dzień.



Roślinność codziennie cieszyła moje oczy. Kwiaty, krzewy, palmy, róże- bardzo różnorodne, zadbane, jednym słowem PIĘKNE.







Tawerny przy plaży, w których serwowano przepyszne jedzenie. 








MORZE! Uwielbiam wodę! Dla mnie główną atrakcją wyjazdu była oczywiście- woda :-D
Cieplutkie, czyste, z piaszczystym dnem- czego chcieć więcej? 


Grecka architektura bardzo przypadła mi do gustu. Najbardziej podobały mi się białe domki z cegłą, otoczone palmami.





Dobrej nocy, widzimy się po weekendzie!

11 komentarzy:

  1. Wspaniale widoki, zazdroszcze wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, pięknie tam jest *,*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :)
    Zazdroszczę wypadu do Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie, być może w tym roku również odwiedzę Grecję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o proszę :) a ja wróciłam właśnie z Turcji :) jednak coś z tej turystyki w krwi nam zostało :)

    Pięknie wyglądasz kochana :)
    Ściskam gorąco :*

    M.C

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! So beautiful place!!! I love gyros!!! Have a nice day, kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  7. Eksperymentowałaś z szerszymi bluzkami? Mi np bardzo się podoba kolekcja dziedzic pruski, jest lekko kontrowersyjna, ale jednocześnie fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę widoków:) ja jadę za rok dopiero:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!