poniedziałek, 27 lipca 2015

Elizabeth Arden 5th avenue NYC


Hej!
Lubię dobre perfumy, jestem miłośniczką trwałych i wyjątkowych zapachów. Jakiś czas temu pisałam Wam o delikatnym, świeżym zapachu TUTAJ, Elizabeth Arden 5th avenue NYC to zdecydowanie jego przeciwieństwo.
Jest to mocny, bezkompromisowy zapach. Niezwykły, luksusowy, kobiecy- przeznaczony dla kobiet, które chcą wyróżniać się w tłumie. 
Perfumy są jedyne w swoim rodzaju, idealne na wieczorne spotkanie, czy przyjęcie z przyjaciółmi. Są bardzo trwałe, wystarczą dwa, trzy psiknięcia. 
Ładnie "zapakowane"- buteleczka przypomina mi wieżowiec z wielkiego miasta. 
Woda perfumowana ma 125 ml i kosztuje ok. 170- 180 zł (w zależności od sklepu). Uważam, że to naprawdę niska cena, biorąc pod uwagę jakość perfum.

Nuty zapachowe:
nuta głowy są bergamotka, brzoskwinia, jabłko
nuta serca są czarna porzeczka, jaśmin, piwonia, kwiat śliwy
nuta bazy są ambra, wanilia, fasolka tonka, piżmo, drzewo sandałowe

Używałyście ich? Znacie? Jestem ciekawa Waszych opinii!
Ściskam!




8 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam trwałe perfumy.
    Buteleczka jest śliczna i na pewno ładnie pachną.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jestem miłośniczką perfum. Mam ich bardzo dużo, każdy na inny dzień oraz okazje, jak by tak policzyć mogłabym je rozdawać w prezencie i by jeszcze coś dla mnie zostało. Bardzo lubię świeże i długotrwałe zapachy.
    Pozdrawiam ! :)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zapach!!!! I ty kochana piękna!! Biało czarne połączenia zawsze w modzie!!

    z pozdrowieniami,
    Ola
    FASHIONDOLL.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Wydają się bardzo fajne :)
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tej wersji tego zapachu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!