wtorek, 7 lipca 2015

Frędzle



Hej!
Szał na frędzle, koronki, falbany i odkryte ramiona dopadł i mnie. Na pierwszy rzut idą frędzle, które znajdują się na zamszowej spódnicy. Jak tylko ją zobaczyłam wiedziałam, że będę ją nosić z jeansem. Według mnie kolory i materiały dzisiejszego outfitu świetnie ze sobą współgrają. 
Zdjęcia pierwszy raz robione na tle Ślęży. Właśnie taki widok mam, jak rano wstaję i wychodzę na taras z herbatą i książką. 
Ostatnie przerwy w blogowaniu były spowodowane właśnie moją przeprowadzką. Miałam masę obowiązków, przez miesiąc życie na dwa domy- co nie jest proste. Ale... W końcu mam swój ogród, w którym rosną ogórki, marchewki i inne pyszności. W końcu mam taras. W końcu mam basen, w którym mogę się chłodzić, gdy temperatura przekracza 34 stopnie w cieniu. W końcu mam swój upragniony dom, w tak pięknym miejscu. Jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa.
Ściskam!







Koszula- Sinsay
Spódnica- Prezent
Buty- Nn
Kolczyki- Prezent

18 komentarzy:

  1. piękne widoki :)
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny zestaw, zestawiony z genialnym tłem i klimatycznymi zdjęciami,

    OdpowiedzUsuń
  3. o, to masz piękny widok:) spódnica świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej kochana :* Wyglądasz przepięknie, widać, że przeprowadzka Ci przysłużyła bo rozkwitłaś na zdjęciach :)
    Ściskam
    (a tą bluzkę to chyba pamiętam :) )

    ~` Cm

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny zestaw:) ale masz piękna cerę:)
    pozdrawiam!:*
    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowny widok i super stylizacja *,*
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj kochana mnie również dopadł!!! CUdowna spódniczka i jaka ty chudzinka!
    Świetnie wyglądasz <3

    Zapraszam do siebie http://www.fashionmint.pl/ i zwracam się z prośbą o poklikanie w linki
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. idealnie dobrane tło do zdjęć!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I like it very much in this basic outfit!!! Nice choice Wioletta! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja!!!!! Frędzlowy szał dopadł wszystkich :P Cudna spódniczka i w ogóle cały zestaw piękny!!

    Pozdrawiam
    http://missmoonlight-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Aaaaale Ci zazdroszczę tego ogrodu, tarasu i widoków <3
    ja niestety tego nie mam i nie zapowiada się, żebym miała :/ aczkolwiek i mnie w sierpniu czeka przeprowadzka, więc też pewnie będzie chwilowy zastój an blogu :P ale już na samą myśl się cieszę :)

    Zdjęcia wyszły bajecznie! i super zestaw :)

    pozdrowionka :)
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy ten trend z fredzlami:) super look!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia! Super boho stylizacja :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/07/summer-must-haves.html
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!