czwartek, 23 lipca 2015

MINI tarta z owocami


Hej!
Wczoraj robiłam mini tarty z moimi ulubionymi owocami. Wyszły naprawdę pyszne, dlatego postanowiłam podzielić się z Wami pomysłem. 

SKŁADNIKI:

Kruche ciasto: 
- mąka
- margaryna
- jajko
- cukier
- proszek do pieczenia

Masa:
- budyń waniliowy lub krem karpatka
- mleko

Owoce:
- borówki
- maliny
Oczywiście możecie również wybrać pomarańcze, nektaryny, brzoskwinie, banana, winogrona itp. Do wyboru, do koloru. Wszystko zależy od Waszych upodobań.

Foremki do pieczenia

JAK ZROBIĆ?

Zaczynamy od ciasta kruchego. Łączymy wszystkie składniki ze sobą i wyrabiamy ciasto. Następnie wykładamy foremki odpowiednią ilością ciasta (porcja to kulka wielkości śliwki). Wstawiamy do nagrzanego piekarnika (200 °C) i pieczemy przez około 15- 20 min. (ciasto musi się lekko zrumienić). Studzimy tarty, wyciągamy z foremek.

Teraz czas na masę. Można wybrać budyń waniliowy/ śmietankowy/ czekoladowy lub krem karpatkę. Wszystko zależy od Waszych preferencji. Ja wybrałam budyń waniliowy. Zróbcie go zgodnie z przepisem na opakowaniu. Ostudźcie budyń, następnie nanieście go na tartę. Na koniec dajcie owoce. 
Ja dałam deser do lodówki na dwie godziny, dopiero później przeszliśmy do konsumpcji :-D

SMACZNEGO!



10 komentarzy:

  1. Jak cudownie to wygląda aż naszła ochota ;c ;'D
    .
    http://paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniaaam. Kocham ten duet :D

    OdpowiedzUsuń
  3. robię bardzo często i coraz lepsze mi wychodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają pysznie, ja ostatnio mało czasu spędzam w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają nieziemsko smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł jeśli chodzi o jakieś imprezy!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. This is looking so delicious !

    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze!